Általános tudnivalók:

Minden vásárláskor számlát és garancialevelet mellékelünk a vásárolt termékekhez. A garancialevél tartalmazza az átvett termékekre vonatkozó garancia időtartamát és helyét. Amennyiben cégünk állította ki a garancialevelet, akkor a termék garanciális ügyintézésével is hozzánk kell fordulni. Amennyiben gyártói (külső) garanciajegy tartozik a termékhez, akkor az azon található gyártó által megjelölt szerviz elérhetőséghez kell fordulni.

Azok a termékek, amelyek KIT-ként lettek értékesítve - azaz több darab, akár hasonló vagy ugyanolyan egységből állnak, azonban a számlán egy tételként vannak feltüntetve - garanciális ügyintézese csak egyben, az összes, a KIT-ben eladott darabbal együtt lehetséges, a KIT tehát nem bontható meg.

A Számtárház KFT szervize a garanciában leadott készülékek ügyintézési idejére semmilyen hatást nem tud gyakorolni. A garanciális szervizben töltött idő kizárólag a termék gyártójától, disztribútorától függ!


Használt termékek esetén a garancia minimum 1 hónap, de nagyobb értékű, illetve újszerű állapotú termékek esetén akár 6 hónap!

Az átvételkor a terméket mindig vizsgálja meg, mivel a garancia fizikai sérülésre nem vonatkozik! A hibás termékeket lehetőség szerint cseréljük, ha ez nem megoldható, a vételárat megtérítjük 14 napon belül.
 

Ha hibás terméket kapott:

A hibás termékért a Ptk. rendelkezéseinek megfelelően vállaljuk a felelősséget. A szavatosság időtartama 2 év, melyből 6 hónapig vélelmezhető, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt, a fennmaradó 1,5 évben ezt a fogyasztónak kell bizonyítania. Amennyiben hibás terméket kapott, - ha lehetséges - a terméket kijavítjuk vagy kicseréljük, illetve ha ezeket nem tudjuk teljesíteni, árleszállítást alkalmazunk vagy elállhat a szerződéstől.

A jelen feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk.), az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

 

Az elállás joga:

Utánvéttel történő vásárláskor - postai, vagy futárszolgálattal történő szállítás esetén - a szerződéstől, azaz az áru vásárlásától számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a Kormányrendelet értelmében. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Fontos, hogy elállási szándékát legkésőbb 14 napon belül jelezze írásban, a lebonyolítása történhet ezután is.

Az elállás részleteiről, feltételeiről az
ASZF-ben tájékozódhat.

Felhívjuk figyelmét, hogy utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni, akár elállás, akár garanciális ügyintézés miatt küldte vissza!

Fontos tudni, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is mód van.

 
Garanciafutár igénylése és feltételei:

Hogy megkönnyítsük a garanciális ügyintézést, elindítottuk Garanciafutár szolgáltatásunkat!

A futárunk házhoz megy a hibás termékért, majd házhoz szállítja a javított vagy cserélt árucikket.

Kérjük jelezze garanciaszerviz igényét e-mailben, melyben leírja pontosan a hibajelenséget, továbbá kérem jelezze a levélben, hogy a futár mikor és hol veheti fel a csomagot. A futárhoz ez esetben is, mint átvételkor, kissé igazodni kell.

A terméket gondosan be kell csomagolni, hogy a szállítási sérüléseket ki lehessen zárni. A legjobb a gyári csomagolásban küldeni, ha az még megvan. A csomag címzését a futárunk elvégzi, azzal dolga nincsen, elég, ha ennyit ráír: Számtárház KFT

A szolgáltatás továbbértékesített és üzletünkben átvett termékekre nem vonatkozik, csak közvetlen ügyfeleink tudják igénybe venni.

A megrendelésnél kérjük, hogy írja le a pontos felvételi címet és egy telefonszám is jól jöhet a kapcsolattartáshoz.

Elégtelen csomagolásból adódó sérülések miatt felelősséget nem vállalunk és garancia vesztéssel is járhat, ezért mindenképp ügyelni kell a megfelelő csomagolásra.

A csomagban kérjük mellékelje a számla és a garancialevél MÁSOLATÁT, valamint rövid hibaleírást!

Ezek hiányában sajnos nem tudjuk a garanciális ügyintézést megkezdeni.

A Garanciafutár alól kivételt tesznek a személyesen átvett termékek és azok a termékek, melyek saját szervizhálózattal rendelkeznek, természetesen így gyorsabb lebonyolítást tesz lehetővé önnek a gyártó. (A termék közvetlenül a gyártói szervizbe kerül.)

A Garanciafutár szolgáltatás 1980Ft (bruttó), amennyiben a termék valóban hibás, fizikailag sértetlen, és használata a garanciális feltételeknek megfelelő volt. Ellenkező esetben az általunk való visszaküldéskor az utánvét értéke az oda-vissza szállítás, ami 3000Ft (bruttó) és a bevizsgálási díj, ami minimum 2000Ft (bruttó) lesz!

 

Utolsó módosítás dátuma: 2016. január 27.  1997-2016 www.szamtarhaz.hu – Minden jog fenntartva.